Операция „Жълти стотинки“ е национална дарителска кампания, създадена от VIVACOM Fund. Целта на кампанията е да набере средства за кауза, подкрепяна от компанията. Средствата се набират в магазините на VIVACOM и търговските обекти на нейните партньори. В основата на концепцията е заложена идеята за партньорство с компании и медии, което позволява максимално популяризиране на кампанията в цялата страна, набиране на достатъчно средства и активно включване както на партньорите, така и на гражданите. Набраните средства се удвояват.

Първата кампания стартира през 2011 г. в полза на фондация „Надежда за малките“, създала първия Център за временно настаняване от семеен тип за изоставени бебета – Малката къща. Инициативата е подкрепена от 22 партньора и успява да набере 52 000 лв. През 2012 г. кампанията е реализирана с 26 партньора и набира 81 000 лв., благодарение на които втора Малка къща бе открита през ноември 2013 г. Операция „Жълти стотинки“ 2013 успя да обедини близо 30 партньора и осигури 104 000 лева за пълноценното функциониране на двете Малки къщи. Кампания имаше и свой посланик в лицето на Хилда Казасян. Тя даде лице и глас на кампанията, за да насърчи всеки желаещ да пусне своето ресто или желаната от него сума в една от хилядите касички за дарения, разположени из цялата страна в търговските обекти на VIVACOM и нейните партньори.

През 2014 г. VIVACOM Fund продължи своята инициатива, като отново я посвети на децата без родители, но този път за тези, които не са имали шанс да бъдат осиновени или отгледани в приемни семейства. Компанията проведе своята дарителска инициатива в подкрепа на наблюдаваните жилища „Дом Възможност“ на Фондация за социална промяна и включване (ФСПВ). Жилищата са създадени с цел да осигурят временен подслон на младежи, навършили 18 години и напуснали домовете за сираци. В тях младите хора придобиват социални умения и подкрепа в намирането на работа и успешното им интегриране в обществото. Към момента в страната има 5 подобни жилища, като в София има само едно. Целта на кампанията беше на само да се съберат средства за нов „Дом Възможност“, но и да се осигури подкрепа на младежите в намирането на стажове и работа.

За 2 месеца Операция „Жълти стотинки“ успя на събере 105 000 лв. под формата на финансови дарения и дарения на продукти и услуги, благодарение на които през 2016 г. ФСПВ може да открие ново наблюдавано жилище в столицата. Благодарение на инициатива, четирима младежи от програмата намериха работа, като двама от тях вече живеят самостоятелно. Последната кампания, преведена в края на 2015 г, успя отново да набере над 100 000 лв., благодарение на които ще може да открие още едно наблюдавано жилище в провинцията.

Дарителската кампания е целогодишна в търговските обекти на VIVACOM, където всеки и по всяко време може дари своето ресто или събрани стотинки.

Партньори на последната кампания бяха  @home, кино АРЕНА, Burger King, издателство Сиела, дентална клиника Петър ДучевDHLDomino’s Pizza, FUN Ring Park, Grand OpticsinmedioJoy OpticsКОМ, METROMr. Bricolage , 1 Minute, Nestle, notos galleries, Office 1 Superstore /Пикадили/, Renault-NissanRelaySofia Ring Mall, Техномаркет, Юнион-ИвкониVIP OfertaДарик Радио, Dir.bgРадио FM+Журнал за женатаJCDecauxсп. Моето дете, Нова ТВРозали, радио STAR FM и в-к Стандарт.